tisdag

sådär ja! Nu har jag storstädat rummet, pluggat o kollat klart på min film. Och hur hann jag de? Vi slutade halv 12 idag för våra lärare hade typ föreläsning lr nåt sånt på eftermiddagen, så de va skönt. Hade bara tre lektioner, engelska, matte och idrott, där vi hade konditionsträning, kan ju bara säga att jag kommer ha träningsvärk imorn. jaja.
Så jag var alltså hemma 1 då. Och så började det regna, o regnet förvandlades till snö, och de snöflingorna blev bara större och större, så de såg nästan ut som de snöat golfbollar här hemma. Usch! bort me vinter ge oss vår!

Snart ska mammsen o jag äta pannkakor, sen ska jag ut till flora, o rida en sväng innan dom ska få gå in för natten.

hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha man trodde fan att det typ regnade/snöade UTOMJORDINGAR! xD <3

2009-01-20 @ 20:08:35
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0