Fredag

Hej! Nu sitter jag o tittar på lets dance, så jävla intressant! lr?

Neä, men idag var det sista prao-dagen, lite sorgligt måste jag säga. Jag trivdes så sjukt bra! Och jag kommer sakna att gå dit, o ta hand om djuren, träffa konstiga kunder och min underbara handledare Milton, han gjorde verkligen mina dagar med sina sköna kommentarer. Idag har jag fixat med akvarien o fyllt på vatten o så. Stått i kassan o lekt med underlaterna, fikat och så käkade vi kebab, mums!. Sen kom mamma o pappa och hälsade på, så gick mamma och jag en sväng i huddinge sen åkte vi till pappas jobb. Vi har varit i Strängnäs o hämtat hö (eftersom ingen som bor närmre säljer) Så vi var där igår och idag, så pappa och jag åkte när jag slutat och vi var väl hemma till sju igen, så nu har vi hö.

jaa, så e läget. Hare bra!/ Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0