Gårdagen, katastrof

Haha jaa, det var verkligen en katastrof igår...
Egentligen skulle jag ha slutat kl 14, men eftersom vi skulle ha blåsorkesterrep 18:30-21 så skulle jag inte hinna hem.. Så jag skulle få nya noter, som läraren inte hade, men han ville att jag skulle spela de på kvällen iaf...? Sen när jag satt på tåget påväg hem till Evelina så plingade mobilen till; GLÖM INTE MÖTET OM 10 MINUTER! Shit, det hade jag helt glömt bort, så jag ringde hem till mamma som fick ringa till skolan och säga att jag inte skulle hinna tillbaka.......... suck.
Sen efter vi var hos Eve så åkte vi till Östermalm där vi skulle repa, och så frågade jag en tjej som var där; hej, jag ska spela pukor på den här låten, var finns de? ho ba: Nej, vi tog inte med oss de, för din lärare sa inte att ni skulle ha det... Så jag satt där halvt irriterad och väntade på min lärare som var försenad - 55 minuter, och när han kom så sa han att jag fick gå om jag ville.... så istället för att komma hem typ 15 så kom jag hem 21:30. = Katastrof.

men idag så börjar jag 13:40, så det är chill :) Alla musiklektioner (=typ alla lektioner) är inställda för att det är nior i skolan som söker in :) Stackarna.

Och nu såg jag att Sarah hade gjort en lista, så jag snor hennes ;P

Namn: Camilla
Smeknamn:  Milla
Piercingar: i mina öron
Tatueringar: jag vill ha en g-klav på skuldran :D
Längd: 165 kanske
Skostorlek: 38
Hårfärg: Brunrött
Önskar du att du bodde någon annanstans: Nej, jag stormtrivs ;)
Tänker du på självmord: haha neej
Tycker andra att du är attraktiv: fråga de
Dricker du alkohol: nej
Använder du droger: nej
Röker du: nej
Vilket shampoo använder du: Head&shoulders
Vilken parfym använder du: Gucci - Equ de Parfum II
Vad är du rädd för: att mista vänner
Gillar du att tvätta: Det gör väl ingen?

Din första:
Operation:
Har faktiskt aldrig opererats
Första priset: haha, från jaktlägret kanske ;P
Första sporten du började med: Friidrott
Första husdjuret: Get
Första semestern: USA
Första konserten: Black Sabbath

Just nu:
Äter du:
Inget
Dricker du: Inget
Ska du: göra mig i ordning, gå till bussen..
Lyssnar du på: bandit
Väntar du på: sommarn?
Tittar du på: skärmen
Har på du på dig: Jeans och en Sälen-tjocktröja

Din framtid:
Barn:
De kommer mog med storken
Giftemål: Kanske
Karriär: Förhoppningsvis nåt inom musik

Har du någonsin:
Kysst en främling:
Neje
Tappat bort glasögon/linser: nej
Brutit ett ben: nepp
Rymt hemifrån: haha nej
Röntgats: nope
Gråtit när någon dött: aa :/

Tror du på:
Gud:
näe
Mirakel: kanske :P
Aliens: jag vill nog tro på det iaf ;P
Magi: näe
Himlen: den är blå..
Tomten: nej
Änglar: vet inte

Senaste:
Film du hyrde:
Barnhemmet, se den!
Film du köpte: vet inte.
Låten du lyssnade: vet inte vad den heter :S
Låten du hade på hjärnan: Danslåten på Crybaby
Låten du laddade ner: har aldrig laddat ner nåt
Personen du ringde: pappa
Tv program du tittade på: Top Model konstigt nog :P
Personen du tänkte på: Vet inte, alla älskade<3

För eller emot:
Långdistansförhållanden:
Vet inte
Utnyttja någon: emot
Självmord: emot
Att använda droger: emot
Köra onykter: emot
Förhållanden: För

Favorit:

Mat:
Kyckling
Låt: Ehm, många
Sak att göra: vara med kompisar
Dryck: mjölk
Bil: Våran Olds -68a, många fina minnen :)

Har du nånsin:

Ljugit för någon:
ja
Varit i slagsmål: näe
Blivit arresterad: nej

Antal:

Gånger du varit kär:
Ingen aning
Gånger ditt hjärta brustit: vet inte
Hjärtan brustit på grund av dig: ingen aning
Personer från grundskolan du har kontakt med: Ett par stycken
Ärr du har på kroppen: Ett par stycken, mest på händerna

Senaste:

Personen du fick mail av:
Eve
Personen du fick brev av: skolan
Personen du fick sms av: Katarina
Saken du köpte: Pesto!

Övrigt:

Vad har du gjort idag:
gått upp, ätit, suttit vid datan typ..
Var det kul: Acke var rätt rolig vid frukosten :P
Hur tidigt stiger du upp: I vanliga fall 6
Gillar du att slåss: nej
Vad ska du göra ikväll: Vara med Erik, Olov och Linn
Är du seriös: nu ja:P
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: alltid
Kan du stå på händer: ja
Håkan Hellström eller The Ark: i så fall the ark
Salt eller socker: Socker
Gillar du ketchup: nja
Är du glad nu: ja
Var du glad igår:
nja, det var så mycket som strulade, men det fanns sina glada stunder också :P
Känner du nån som jobbar på sjukhus: japp, faster och pappas farbrors fru
Stockholm är: = skola
Kan du sjunga: i kör..
Mer värt än guld: Mina kompisaaar<3
Spaghetti eller makaroner: makaroner
Ett land jag helst vill besöka: Borneo
Sparar till: framtida saker :)

Sådär ja :) Nu ska jag dra, hejdå / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0