Måndag

som vanligt, brist på fantasi...


( ) Är kär i någon
(x) Sagt nej till sex
(x) Cyklat utan händer
(x) Tycker att sommaren borde komma nu
(x) Hatat kärlek
( ) Har/haft converse
(x) Känt mig som ett as
(x) Älskar att gunga
(x) Gillar någon så att det gör ont
( ) Är höjdrädd
(x) Gjort mig själv illa
( ) Är homosexuell
( ) Kysst mig själv i en spegel
( ) Hoppat från ett fönster
( ) Hamnat på sjukhus
(x) Förlorat någon jag älskade
(x) Dödat någon-/t?
(x) Bakat sockerkaka
( ) Velat dö
(x) Lyssnat på samma låt en hel natt
( ) Ätit godis istället för att gråta
(x) Skrikit hora/bög till någon
(x) Varit full
( ) Varit hög
(x) Varit ordlös
( ) Är kåt
( ) Hatar värme
(x) Har dissat någon som ringt på min mobil
( ) Varit otrogen
(x) Har hatat någon som jag egentligen älskar
(x) Har ångrat mig
(x) Varit svartsjuk
( ) Har hostat blod
( ) Hoppat omkring på stan
(x) Tycker om kladdkaka
(x) Har ätit middag med någon jag tycker om
(/) Tror på det övernaturliga
( ) Har hatat mina föräldrar
( ) Ätit jättemycket och sedan spytt
( ) Har hatat min kropp och mitt utseende
(x) Har spelat gitarr
(x) Skrattat åt mig själv
(x) Sjunger i duschen
(/) Skrikit mig hes av panik
( ) Blivit strypt
( ) Har sett någon dö
(x) Har skakat av nervositet
( ) Blivit slagen seriöst
(x) Har skrattat så jag gråtit
(x) Sprungit och gråtit samtidigt
( ) Fått för mig att jag är homo men kommit på att jag inte är det
(x) Hatat hela världen
(x) Sjungit till Håkan Hellström med någon jag tycker om
( ) Tycker att pengar är viktigare än något annat
(x) Gillar inte då folk tjatar på mig
( ) Drömmer ofta mardrömmar
( ) Skulle kunna dö för någon
(x) Har ett smeknamn
(x) Somnat på golvet
(/) Blivit kysst av någon som jag aldrig trodde skulle kyssa mig
( ) Hånglat på tunnelbanan/spårvagnen
(x) Åkt buss genom halva Sverige
( ) Kastat mig framför ett fordon
( ) Älskat någon som inte vet om det
(x) Skrapat upp knäna
(x) Tycker att krig är idiotiskt
(x) Tuggat på ett grässtrå
( ) Varit nära döden
( ) Hållit i en orm
(/) Varit så full att jag inte kunnat gå
( ) Trott att jag varit odödlig
( ) Kastat min telefon i vattnet
(x) Vaknat av att jag gråter
( ) Känt mig som ett får
(x) Haft läppstift
(x) Har gråtit i någons närvaro
( ) Älskar regn
(x) Önskar mig ett liv med en speciell person
( ) Har slagit till någon så att personen tappade andan
(x) Har sprungit en kilometer utan uppehåll
( ) Har en studsmatta hemma
( ) Har sett en film mer än tjugo gånger
(/) Kysser med öppna ögon
( ) Gillar att städa
(x) Har varit lunarnörd
(x) Har gråtit av lycka
(/) Kan över tre språk
(/) Har bra självförtroende
( ) Tror att jorden går under snart
( ) Tror på gud
(/) Är en negativ jävel
( ) Drömt att jag varit död
( ) Har aldrig druckit öl
(x) Har en fobi
(x) Trivs med min kropp
( ) Har ätit kattmat
(x) Är dålig på att säga nej
( ) Har någon gång känt dödslängtan
( ) Avskyr matte
( ) Tycker om att spela piano
( ) är en dagdrömmare
( ) Har varit på hultsfredsfestivalen
( ) Är vegetarian
(x) Har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) Hade gosedjur som liten
( ) Har förlorat en nära vän
( ) Diggar ögonbindlar, piskor och sexleksaker!
( ) Ska flytta så snabbt som möjligt
( ) Knaprar ofta alvedon
( ) Skriver dikter eller andra texter
( ) Är emot abort
(/) Borstar/kammar aldrig håret
( ) Har/haft tandställning
( ) Faller nästan alltid för fel personer
( ) Tycker om Britneys musik fastän du aldrig erkänner det
( ) Äter godis på skoltoaletterna
(/) Skulle kunna ge vad som helst för någonting/någon just nu
(x) Gillar muskler
( ) Hatar mjölk
( ) Har haft tungan i någons öra
(x) Har cuttat mig i fingret på ett papper
( ) Har gjort något ytterst pinsamt på fyllan
(x) Vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
(/) Ser på family guy
(x) Har gått/ska gå på bal
( ) Tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) Har snusat
(x) Har rökt
(x) Verkligen hatar att gå till tandläkaren
( ) Tycker att jesus verkar varit en trevlig prick
(x) Har dansat på scen
( ) Gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd
( ) Vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) Älskar någons leende

Fan va roligt!

Hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha men emma! Har du inte haft tungan i nån öra? :o xD Hahahahahahaahaha xD

2009-03-03 @ 11:02:49
URL: http://sajjo.blogg.se/
Postat av: Camilla

Haha, fan va lång ;P

2009-03-03 @ 18:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0