Onsdag

Hej! Nu sitter jag på pappas jobb o chillar till halv fem, då åker vi hem. Jag slutade halv fyra så jag åkte till tullinge och traska upp till pappsen så jag slipper sitta på bussen.

Idag har det varit riktigt kul! Träffade affärens "ägare" Stefan, sjukt rolig va han! Så idag har jag gett marsvin C-vitamin sprutor, packat upp massa varor, lärt mig kassan, o gett fiskar o smådjuren mat, o fikat såklart. Så det går jättebra!

Dagen roligaste: En pappa och en unge var inne i affären, o ungen gick runt o pilla på allt, när de gått, hittar vi prislappar o de på golvet. Stefan: Den där äckliga ungen rev bort den här också. Då får de ju köpa nåt eller dö.
Hahahaha, fy fan. jag dog!

så ere, nu ska jag kolla nåt annat, hare bra!/ Emma

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hahaaha xD Kul att du har det kul iaf :P <3<3

2009-03-18 @ 17:40:48
URL: http://sajjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0